Sunday, January 27, 2013

Menghadiri Majlis Resepsi X-Roomate

Jujurnya, saya berbelah bahagi samada mahu menghadiri atau tidak, sebabnya pada awalnya hubby tidak dapat cuti semalam. Tup-tup Jumaat petang hubby kata dia off, apalagi gembira bukan kepalang la saya sebab dapat menghadiri majlis resepsi x-roomate masa di UKM Syuhaidah Sahabudin a.k.a Syu...Perjalanan semalam agak memakan masa sebab jalan sesak dan peta yang diberikan agak tidak lengkap. Namun berkat kesabaran, kami berjaya tiba di Tampin sebelum jam 1.30. Syu merupakan roomate saya masa di Kolej Rahim Kajai UKM masa tahun 1 dan 2. Tahun 3 saya berpindah ke kolej lain, dan hubungan sebagai roomate terputus masa di tahun ketiga. Memandangkan kami dibawah sau fakulti, walaupun tidak lagi sebilik, jika sesekali terserempak kami akan bertegur sapa. Masa majlis resepsi saya Syu telah hadir, dan pada saya sekiranya saya tidak hadir majlis beliau maka agak kurang manis di situ. Alhamdulillah majlis berjalan lancar dan saya sempat mengabdikan beberapa keping gambar sebagai kenangan...=)




No comments:

Post a Comment

ShareThis