Saturday, January 14, 2012

Pavlova

Waktu-waktu macam ni teringat pula dekat pavlova. Mungkin ada yang pertama kali dengar pavlova ni. Saya pun baru sahaja mengenali pavlova penghujung tahun lepas. Itu pun setelah ada seorang teman yang post dekat FB yang dia baru selesai buat pavlova. Melihatkan rupanya yang sangat menawan hati, jadi saya telah mengambil inisiatif untuk mencari pembuat pavlova di sekitar KL dan akhirnya saya terjumpa blog kak irma. Tanpa melengahkan masa saya pun menempah pavlova untuk majlis hari jadi adik saya. Ternyata rasa pavlova yang kak irma buat sememangnya tidak menghampakan... dan pada masa tu hanya 3 perkataan yang keluar dari mulut ni...sedap..sedap..dan sedap..kak irma punya pavlova memang sedap. Jadi, bagi sesiapa yang ingin menempah, anda boleh la lawati laman blog kak irma (irmadilondon) dan menempahnya. Harga sangat berpatutan dan yang pasti rasa dia memang best. Kat bawah ni gambar pavlova yang diambil dari laman kak irma, pavlova yang saya tempah tak sempat nak ambil dah habis ditelan huhu...=)


No comments:

Post a Comment

ShareThis