Saturday, January 14, 2012

My Lappy & Cammy

2011 telah mencatatkan kenangan terindah buat saya. Selain daripada mendirikan rumah tangga, saya juga telah membeli beberapa peralatan yang memudahkan urusan harian saya. Pertengahan tahun 2011 saya telah membeli sebuah laptop brand Dell.. Kenapa Dell?...sebabnya saya tahu Dell punya customer service memang tip top dan disebabkan saya beli secara online jadi saya rasa selamat jika beli secara direct dengan Dell. Warna pilihan hati dah tentulah merah...dan saya juga memilih performance laptop (Vostro)...masa beli hari tu harga tengah mahal lagi sebab tadi tengok harga dah jadi RM2099...tujuan beli sebab nak bawa pergi induksi...jadi saya rasa berbaloi kot beli masa tu....

Akhir tahun 2011 pula memandangkan dapat bo
nus lebih sikit, saya telah membeli sebuah kamera digital. Mula-mula nak beli canon, tapi bila sampai kedai kamera dekat lowyat tu, orang kedai syorkan nikon s8100. Harga murah nikon berbanding canon, tambahan kamera nikon tu 10x zoom dan gambar memang wallah...tip top...walaupun sedikit berat tetapi saya tetap berpuas hati dengan kamera tu. Warna pilihan hati memanglah merah, tapi, stok yang ada gold (sememangnya warna yang paling tak berkenan di hati..huhu)...jadi nak tak nak ambil je la warna gold ni...Moga dengan adanya dua peralatan baru tadi kerja-kerja saya menjadi semakin efisyen dan memuaskan hati...welcome to my life cammy & lappy...=)

No comments:

Post a Comment

ShareThis